خانه / لوازم التحریر ایرانی / خرید عمده لوازم التحریر ایرانی

خرید عمده لوازم التحریر ایرانی

خرید عمده لوازم التحریر ایرانی هم کمک به تولید کنندگان داخلی می شود و هم سبب آشنایی هرچه بیشتر خریداران و مصرف کنندگان با لوازم التحریر ایرانی خواهد شد.
با وجود اینکه در سال های اخیر تاکید بر تولید ملی و داخلی افزایش یافته است اما باز هم لوازم التحریر، وارداتی است و هنوز ایران در زمینه لوازم التحریر جایگاهی ندارد.
یعنی واقعاً تولید لوازم التحریر آن قدر مشکل است که هنوز ایران نتوانسته است خود را به مرحله تولید برساند؟ یا مشکل جایی دیگر است؟ چگونه کشورهای دیگر می توانند لوازم التحریر تولید کنند اما ایران نمی تواند؟
اما واقعاً تولید کنندگان ایرانی نمی توانند لوازم التحریر تولید کنند یا نمی خواهند؟
اگر کمی به دور و بر خود نگاه کنید می بینید که ایران وسایلی را تولید کرده است و به اختراعاتی دست زده است که هیچ کدام از کشورها نتوانسته اند به آن دست یابند.پس مشکل چیست؟چرا هنوز ایران در زمینه تولید لوازم التحریر مشکل دارد؟
دلیل اصلی را باید از تولید کنندگان آن جویا شد.شاید چون مواد اولیه را بطور کامل در اختیار ندارند نمی توانند تولید کنند.شاید واردات لوازم التحریر بی کیفیت به صرفه تر باشد!شاید واردات لوازم التحریر در مقایسه با تولید آن با این همه مشکلات آسان تر باشد!
شاید هم تولید کنندگان دلسرد شده اند از بس لوازم التحریر تولید کردند ولی همه به دنبال لوازم التحریر خارجی بودند.واقعاً مشکل از کجاست؟
از تولید کننده ها یا از خریداران؟

خرید لوازم التحریر ایرانی

لوازم التحریر ایرانی با اینکه کیفیتی با مراتب بالاتر از دیگر لوازم التحریر خارجی دارد اما خرید لوازم التحریر خارجی از رونق بالاتری برخوردار است.
لوازم التحریر ایرانی که امروزه شامل تمامی اقلام از قبیل: مداد، خودکار، پاکن، مداد رنگی، مداد تراش و … می شود هم از لحاظ زیبایی ظاهری و هم از لحاظ سلامت محصولات بسیار بالاتر از لوازم التحریر خارجی هستند لذا به عمده فروشان پیشنهاد می شود به جای خرید لوازم التحریر خارجی، لوازم التحریر ایرانی را خرید و به دست مصرف کنندگان برسانند تا هم از تولید کنندگان داخلی حمایت شود و هم مصرف کنندگان با انوع لوازم التحریر ایرانی آشنا شوند.
یکی از دلایل عمده فروش بالای لوازم التحریر خارجی در مقابل لوازم التحریر ایرانی در دسترس نبودن لوازم التحریر ایرانی می باشد.
بسیاری از مصرف کنندگان در شهرستان ها در تماس خود اظهار می دارند که در شهرشان هیچگونه لوازم التحریر ایرانی پیدا نمی شود و برای خرید لوازم التحریر ایرانی به مشکل می خورند و مجبور هستند از لوازم التحریر خارجی استفاده نمایند.
لذا می توان گفت تولید کنندگان ایرانی تنها کار خود را محدود به تولید کرده اند و فرصتی برای تبلیغات و پخش محصولات خود را ندارند.
این تولید کنندگان می توانند انواع لوازم التحریر ایرانی تولید خود را از طریق شرکت های فروش و پخش لوازم التحریر به سراسر کشور ارسال و سود بالایی را نصیب خود نمایند.

منبع: محصولات فرهنگی ایران

مطلب پیشنهادی

لوازم التحریر ایرانی

پخش عمده لوازم التحریر ایرانی

لوازم التحریر ایرانی با چه برندهایی در کانال عمده فروشی لوازم التحریر در تهران به …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *